25 November 2009

DRUMSET FOR SALE

MY ON-LINE SHOPPE:


Kepada sesiapa yang berminat untuk membeli satu set drum 5 piece jenama TAMA... yang conditionnyer tip top... macam brand new lagi... silalah hubungi saya melalui email. Saya tengah nak carik buyer and I prefer to deal dengan sarawakians kerana senang untuk proses penghantaran / pengangkutan sekiranya berminat untuk membeli set drum ini.






Actually sedih jugak rasanya nak berpisah ngan drum set ini ... tapi.... memandangkan ia JARANG sangat dipakai... lebih baik dijual kepada org org muzik yang lebih menggunakannya. Saya beli dulu pun kerana nak blajar main drum pada hujung minggu tetapi saya kini lebih komited dengan sukan petanque. Langsung takder masa nak main. Jadi... saya terpaksa lupakan hasrat saya untuk belajar bermain drum.

Harga pembukaan RM2700.00... boleh runding sikit- sikitlah. Cash term only... boleh bayar 3 kali tapi drum hanya akan diserahkan setelah bayaran diselesaikan.

1 comment:

  1. You can call Abg. Jo with handphone no. of 019-8891849. QM JKR Mukah. tadi i sama dia makan di restoran JS Mukah konon dia ada minat nak beli.lah.TQ

    ReplyDelete