15 March 2009

My Weekend

Hujung minggu kali ini dimulakan dengan hari Sabtu yang agak sibuk dengan membina gelanggang petanque sementara di Dataran Sibu Fasa 2 bersama - sama geng Team Hornbill. Lepas tue saya dan kawan - kawan saksikan sendiri pameran dan permainan layang - layang. Yang menarik perhatian saya adalah layang - layang train yang amat panjang. Saya sempat merasa daya tarikan hasil dari tujahan layang - layang sepanjang 300 meter tu.. Rasa nak melayang.



Hari Ahad pulak, saya lepak dengan abang alil tengok orang main layang - layang kat Town Square Phase 2 sambil main petanque seperti biasa... sambil tue saya sempat belek - belek kamera SLR. Eh salah... saya siap posing - posing sebenarnya. Gambar - gambar kat bawah nie... diambik oleh abang alil dan G-jul menggunakan handphone N95 dan Sony Cybershot hp... tak ingat pulak modelnya... Anway, It was a nice weekend. Letih tetapi menyeronokkan.

Saya dan rakan - rakan kat Fasa 2 Dataran Sibu




Dady with layang - layang train


During dinner at SRC


Trying out my friend's cam


My and my bro checking out the cam


Nice pic by G-jul

No comments:

Post a Comment