12 March 2009

Suatu Permulaan

Pada hari ini, sesuatu yang baru akan bermula. Tanggal 13 March 2009, saya akan cuba memulakan blog yang berkisar mengenai kehidupan saya yang ingin saya kongsi bersama. Bukan untuk menunjuk - nunjuk tetapi bagi saya tak salah untuk kita berkongsi perasaan dan pengalaman dengan orang lain. Sebenarnya banyak blog yang telah saya lawati dapat dijadikan panduan dalam kehidupan seharian kita... tue pasal saya suka baca blog kawan - kawan. Bagaikan kita juga berada dalam situasi kehidupan yang serupa. Saya harap... saya kan dapat update setiap hari kalu ada kesempatan... maklumlah... sibuk dan masa seakan mencemburui saya.
Selain blog ini, saya juga mempunyai halaman web yang khas didedikasikan kepada sukan petanque. Ntah lah mengapa bagi saya macam seronok buat blogging... mungkin ini merupakan cara bagi saya mengekpresi diri. Saya akan memindahkan koleksi blog saya dari beberapa halaman lain dan disatukan dibawah blogspot ini kecuali halaman petanque saya. Jadi... kita lihat sahajalah hasilnya...

No comments:

Post a Comment